自定义搜索

Tuesday, October 6, 2009

House of Happy Furmily宠物基金会

House of Happy Furmily宠物基金会

House of Happy Furmily is a charity funding organisation which aimed to help especially handicapped pets or those in dire needs of medical attention even those who are advised to “put-to-sleep” by vets, in other words, special pets.

We want to help as many as we could! All our team mates behind this charity fund have a true heart to help these special pets.We want to be the ones that these special pets can turn to when there seems to be hopeless in their owners'eyes.

Please support the House of Happy Furmily and be a blessing to those special pets. Let's give them a hope and a chance to live a longer and happier life.


这是一个宠物基金会,我的姐姐Shayne Lee是创办人,我负责协助她创办这个基金会。我很高兴这个基金会现在终于成立了!我们的宠物基金会名为House of Happy Furmily。

其实我和我姐姐Shayne Lee都是很爱宠物的人,我们家养了很多很多小动物。我们家的宠物都是领养回来的,它们都是些被人抛弃,或是身体有缺陷的动物。我们一开始只是觉得它们很可怜,所以就把它们都收养回来了。渐渐地,我们对它们的感情越来越深,它们就像是我们的家庭成员一样。

至于为什么会想要成立一个这样的基金会呢?我们是自从我们的其中一个领养回来的小狗Columbus去世之后,才突然有这个念头的。相信有看我部落格的朋友都知道,Columbus是一只Yorkshire Terrier,他天生就盲了,因为眼球没有完整地发育完。此外,他的血也是有问题,兽医都说他活不了多久。可是很幸运的,在我们细心照料下,他健康快乐地活下去了。无奈,残酷的这一天还是来了,4.30pm 27 Aug 2009他去世了,安乐地去世了。

虽然我和我的姐姐感到十分地伤心,可是想到他是安乐地去世,我们也该感到欣慰才对。Columbus的离开让我们领悟到一个道理,只靠我们两姐妹单薄的力量是无法帮助更多有缺陷的小动物们。于是,在我们的商量之下,终于决定了成立这个宠物基金会!

我们希望通过这个基金会,可是认识全世界更多的爱护小动物的同志们,一起帮助更多的小动物。希望大家可以有钱出钱,有力出力,一起帮助这群需要我们的小动物们!


Our Representatives of HOPE

Founder: Shayne Lee
Co-founder: KeQing
Advisor: A Cute Guy
Executive: Simon Tan
Operation: Sean Lee

Email: houseofhappyfurmily@gmail.com

2 comments: